Τελευταία νέα

Φυσικοί τρόποι καταπολέμησης του άγχους κατά την περίοδο των Πανελληνίων

  Ο υποψήφιος μπορεί να αντιμετωπίσει το άγχος των Πανελληνίων με φυσικούς και εύκολους τρόπους.

 Α) Ένας πολύ καλός τρόπος αντιμετώπισης του άγχους είναι η άσκηση και ιδίως η αερόβια (όπως τζόγκινγκ, κωπηλατική κτλ)

  Β) Δοκιμάστε ένα ζεστό μπάνιο που είναι χαλαρωτικό, ιδίως πριν τον ύπνο. Το ζεστό μπάνιο δεν συνίσταται σε ζεστό καιρό (καλοκαίρι). Αν δεν έχετε χρόνο, απλά κάντε ένα ντου.

  Γ) Χαλαρώστε σταδιακά τους μυς σας. Σφίγγοντας και χαλαρώνοντας όλους τους μυς του σώματός σας ανακουφίζει την ένταση και μέσα σε λίγα λεπτά θα αισθανθείτε πιο χαλαρά, χωρίς να χρειάζεστε κάποιο εξοπλισμό ή εκπαίδευση. Ξεκινήστε σφίγγοντας το πρόσωπό σας και μετρώντας μέχρι το 10.

  Δ) Οι σωστές συνήθειες ύπνου βοηθούν το άτομο να ξεκουραστεί και να αποβάλλει το άγχος. Κατά την διάρκεια του ύπνου, το άγχος παύει να υπάρχει και το πνεύμα χαλαρώνει.Διατηρήστε ένα ικανοποιητικό ωράριο ύπνου και προσπαθήστε να είστε συνεπείς με αυτό

  Ε) Ένα καλό μασάζ πάντα μας βοηθά να χαλαρώσουμε.

  ΣΤ) Η συχνότερη αιτία στρες είναι η προσπάθεια να στριμώξουμε όλες τις υποχρεώσεις μας σε περιορισμένο χρόνο και να αγχωνόμαστε σην σκέψη ότι δεν προλαβαίνουμε. Η λύση είναι να προχωρούμε βήμα-βήμα, θέτοντας έναν μικρό στόχο κάθε φορά και επικεντρώνοντας την προσοχή μας σε αυτόν. Επίσης, δεν είναι κακό να γνωρίζουμε τις δυνατότητες και τις αντοχές μας και να αρνούμαστε να αναλάβουμε παραπάνω υποχρεώσεις από αυτές που αντέχουμε.

  Ζ) Μια βόλτα μέχρι την βρύση ή ένα μπουκαλάκι νερό στην τσάντα μας είναι οι πιο εύκολες κινήσεις και κρύβουν περισσότερα οφέλη από όσα θα περίμενε κανείς. Το νερό μας διατηρεί ενεργούς και αποβάλλει τοξίνες από τον οργανισμό μας. Αυτό σημαίνει πως μας απαλλάσσει από τις ουσίες του στρες και τονώνει την σωματική και πνευματική μας κατάσταση. Και φυσικά, δεν κοστίζει τίποτα.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter μας!

Log in

successful login!